Burada tavsiyene uymak gerek.Aslında dediğiniz gibi GM muafiyeti sadece limit ve kısıtlamalara yönelik; achievement sistemi ile bir bağlantısı yok. Başka bir sorun olmalı orada.
__KillNPC konu ile alakasız, __KillNPC prosedürü bir trigger prosedürü değil öncelikle, tüm trigger prosedürleri sonunda _EDIT ile bitiyor.
__KillNPC, daha önce __SpawnNPC ile oyunda spawn ettiğiniz mobları öldürmek için. Mesela Madness event yaptınız, event mapinde bir unique spawn ettiniz. 10 dk madness event süresi doldu ancak unique ölmedi, __KillNPC ile unique'yi yok edebiliyorsunuz.
Mangyang gibi Unique olmayan mobların öldürüldüğünde tespit için başka bir sistem mevcut.
Ekli dosyayı görüntüle 14995
Ancak orada da belirttiğim gibi mangyang gibi basit sistemler için bunu kullanmak çok akıllıca olmayabilir.
Dökümandaki örnekte kill 500 mangyangs, kill 1000 yeohas gibi örnekler kullanmışım aslında benim hatam. Bu tarz şeyler için achievement kullanılmamalı. Oyunun kendi quest sistemini kullanmak daha mantıklı olacaktır.
Zaman ayırdığın için ayrıca teşekkürler.
Çözümler yorumlarda verildi diyelim.