Baştan bi anlatayım de nerede eksik varsa belki görebilirsiniz.
Exp rate ile alakalı o durum...Peti direkt yüksek level uniquelerle level atlatmayın, yavaş yavaş level atlayacak şekilde uniquler çıkarın.
Ben fellow kullanmıyorum ama mantık aynı. DeBuff için RefSkill'de ekleme yapmanız gerekli.. Eğer server 110 cap ise petin 110 Lv satırında param değerleri girmeniz gerek. 100 cap ise 100 lv satırında işlem yapacaksınız. Debuff özelliğini aşağıdaki örnekdeki gibi mediada göstermek için de txtdataobject içinde TT_DESC kısmına ekleme yapmanız gerek.
Şu var.... Beyaz kurdun skilleri npcde satılan gri kurt ile aynı.. DB de CodeName128 içinde
SMALL yazan kurt adı üstünde; hep küçük kalması için eklenmiş... (eğer düzeltmezseniz büyümez ..) Ve skilleffectleri yok
o yüke hiç girmeyin. Gri kurda ait skilleri excelle aktarın. RefObjChar'da girdileri yoktu sanırım oraya da ekleme yapmanız gerek.. Onun içinde RefObjCharda gri kurdun satırlarını kopyalayıp excelde düzenleyin.
Beyaz kurt için eklediğiniz yeni skill ID'lerini RefObjChar tablosundaki yeni girdilerde defaultskill sütunlarına ekleyin. Gri kurt npcde kalsın.. beyaz kurdu satarsınız.
Ayrıca SkillEffect girdilerini de ayarlayın. Commonda OriginalObjName idi galiba.. o sütunlarda gri kurda ait bilgileri yazarsanız.. silmezseniz yani.. skilleffect ve ses düzenlemenize gerek kalmaz.
Rağbet olsun derseniz phy atakları 2 ile çarpın normal petlerden bahsediyorum. Fellow ataklarını bilmiyorum yüksek olabilir onlar. Normalde bu görseldeki petler çok ezik vuruyor. 2 ile çarparsanız tam kıvamında oluyor. Satışa koyduğunuzda ilgi görür.
Diğerlerine ekleyeceğiniz
de-buffları size bırakıyorum. Bende standart petler böyle, hepsinde farklı de-bufflar mevcut.