stoneler 20 stackti 200 yaptim refobjeitem den txt aldim media yada attim ama hangi stoneyi ust uste koysam crash atiyor tskler
Bu işin mantığı stack yapılacak item _RefObjCommon içinde bulunur
örnek olarak HP den gidiyorum
xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx (7)
(en sondaki 7 rakamı bizim _RefObjItem satırımızdır parantez içine aldığım)
1 7 ITEM_ETC_HP_POTION_04 HP ??? (?) xxx SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04 SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04_TT_DESC 0 0 3 3 1 1 180000 3 0 1 1 1 255 3 1 0 0 1 0 400 0 0 0 7 140 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx 7
Daha sonra bunu _RefObjItem içinde bulup
7 1000 2 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 570 HP??? 0 HP???(%) 0 MP??? 0 MP???(%) -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0 0
Yukarda 7 den sonra gelen rakam stack yeridir (1000) olan
bunun Media\server_dep\silkroad\textdata karşılığıda (itemdata_5000 dir)
burda hangi iteme yapacaksan o itemin Media karşılığı _RefObjCommon ID ile aratacaksın
1 7 ITEM_ETC_HP_POTION_04 HP ??? (?) xxx SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04 SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04_TT_DESC 0 0 3 3 1 1 180000 3 0 1 1 1 255 3 1 0 0 1 0 400 0 0 0 7 140 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx (1000) 2 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 570 HP??? 0 HP???(%) 0 MP??? 0 MP???(%) -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0
Yine burda değişim yapacağımız kısım alttaki örnek parantez içine aldıgımdır
xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx (1000)
DB TO MEDİA ile sıkıntı yaşıyorsan elle bu şekil yap sorun olmaz