Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Paylaşım Teleport Taşı ve Teleport Noktası Ekleme

tylu

VSro
.
Katılım
2 May 2020
Mesajlar
893
Alınan Beğeni
981
Ödül Puanları
93
Konum
Türkiye
Teleportbuilding txt sini bsr veya bsr yolu hatalıdır diye yukarda aktif olan BSR kodlarını kopyalayıp denedim gene crash , ''quest\teleport01.bsr'' yazıyordu pk2 çıkarıcı ile data.pk2 içeriğini kontrol ettim questin res klasörü içersinde bulundugunu farkettim acaba başında '' res '' eksik mi diye res\quest\teleport01.bsr yaptım gene olmadı. Başka bsrler import edip onların yollarını denedim başaramadım. Ama Teleport data da tam olarak nereyi kontrol etmem gerek anlamış değilim
Team gönder bir bakayım .
 
Katılım
23 Ara 2022
Mesajlar
60
Alınan Beğeni
8
Ödül Puanları
8
Konum
Kahramanmaraş
merhaba, teleport eklemek istediğimde anlatılan adımları uyguladım lakin shardmanager burdan sonra birşey yazmadan kapanıyor. database clean 110 cap fix üzerinden extra yaptığım map anlamında skytempleleri ekledim ve sorunsuz şuan için warp modunda gidip warp kayıt ettim ve koordinatları bu şekilde elde ettim. bu sorunla karşılaştığımda çözüm adına filesi değiştirdim biling server.cfg ve srpatcher komple yeniden düzenledimve datayı baştan çıkarıp filese attım yine çözüme ulaşamadım. warpla alakalımıdır diye düşünerek roc mountaine denemek istedim yine aynı sorunla karşılaştım. data particles ve map pk isro dosyaları. hatayı nerde yapıyor olabilirim yardımcı olabileceklere teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • Adsız.png
    Adsız.png
    19.2 KB · Görüntüleme: 13

alir13

.
Katılım
28 Kas 2022
Mesajlar
285
Çözümler
1
Alınan Beğeni
52
Ödül Puanları
28
Konum
Istanbul
Arkadaşlar öncelikle merhaba,

Şimdi sizlere mapte herhangi bir noktaya teleport taşı ekleyip buna teleport noktası eklemeyi göstericem.

Öncelikle DB ve Media.pk2 yedeklerinizi alınız ve adımları lütfen dikkatlice takip ediniz.

Buradaki kısımlar anlatım içindir ve lütfen indirme linki ile TXT dosyasını indirin. Oradaki satırları düzenleyerek ekleyin. Yani buradakileri eklemeyin.

Çünkü burada TAB yapılamıyor, boşluk yapılabiliyor. Oda eklemede hata verecektir.

Şimdi ilk adım olarak bir char açın ve onu taşı eklemeyi düşündüğünüz alana götürün ve oyundan çıkın. Char oyunda olmasın işlem sırasında.

Ardından _Char tablosuna girip char'ınızın bulunduğu satırda şu sütunların bilgilerini alın;

LatestRegion, PosX, PosY, PosZ, WorldID -> Bunlar charınızın son koordinatlarıdır.

(Database)

Aşağıdaki satırda renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefObjCommon'a ekleyin;


1 45000 STORE_VSRORG ???? xxx SN_NPC_VSRORG xxx 0 0 4 1 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100

Burada KOYU MAVİ renkteki sayı bize _RefObjCommon'da Link olacak. Bu yüzden bu rakamı kendinize göre ayarlayın ve _RefObjCommon'da da değiştirin.

Aşağıdaki satırda renkli yeri kendinize göre düzenleyip
_RefObjStruct'a ekleyin;

100 0


Burada KIRMIZI renkteki sayı _RefObjCommon ID'sidir ve Media'ya ekleme kısmında yardımcı olacak. Bu ID'yi kendinize göre ayarlayın.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion sayısıdır.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX sayısıdır.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY sayısıdır.
Burada AÇIK MAVİ renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ sayısıdır.
NOT= Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak (106,232424) ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı, bir üstteki satırdaki sayıdır. Yani _RefObjStruct'aki ID değerimizdir. Bunuda kendinize göre düzenleyin.

Ardından aşağıdaki satırdaki renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefTeleport'a ekleyin;

1 250 GATE_VSRORG xxx 45000 SN_ZONE_VSRORG 26265 0 1088 -107 1397 150 0 0 1 1 0

Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz olacak. _RefTeleLink'te bu ID lazım olacak.
Burada KIRMIZI renkteki sayı _refobjcommon ID'mizdir. Yine bunuda kendinize göre düzenleyin.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion değeridir.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX değeridir.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY değeridir.
Burada AÇIK MAVİrenkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ değeridir.
Burada SİYAH renkteki sayı (Satırın sondan üçüncü sütunu "GenWorldID sütunu) _Char tablosundan aldığımız WorldID değeridir.
NOT= Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak 106,232424 ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.

Son olarak DB'de _RefTeleLink tablosuna veri ekleyeceğiz. Ama burada ekstradan 2 ayrı satır verecem. 1 TANESİNİ EKLEYİN.
Alttaki satır Level sınırı koymaz. Level sınırlaması istemiyorsanız bunu kullanın.

1 250 1 5000 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz. "Nereden?" sorusuna cevap veren noktadır.
Burada KAHVERENGİ renkteki sayı Jangan TeleportID'sidir. "NEREYE?" sorusuna cevap veren noktadır.
Yani bu teleport, teleport taşımızın olduğu noktadan Jangana ışınlanmak için kullanılabilir. Başka yere gidecekseniz kahverengi kısmı değiştirin.
Burada AÇIK YEŞİL renkteki kısım teleportun ücretidir. 5k olarak default ayarlı. 0 yaptığınız zaman ücret kesmez .

Alttaki satır ise Level sınırı koyar. Level sınırı istiyorsanız bir üsttekinin yerine bunu ekleyin.

1 250 1 5000 0 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

DATABEDEKİ İŞLEMLERİMİZİ TAMAMLAMIŞ BULUNUYORUZ.
ŞİMDİ SIRA MEDİAPK2'DE...


Satırlarımızı media.pk2/server_dep/silkroad/textdata bölgesindeki TXT'lere ekleyeceğiz.
Yukarıdaki vermiş olduğum renklerdirmelere bakarak İşlemlerinizi devam ettirebilirsiniz.

İlk olarak aşağıdaki satırı TeleportBuilding.txt'ye ekleyeceğiz;

1 45000 STORE_VSRORG_GATE ???? xxx SN_NPC_VSRORG xxx 0 0 4 1 1 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100



İkincil olarak TeleportData.txt 'ye aşağıdaki satırı ekleyeceksiniz;

1 250 GATE_VSRORG xxx 45000 SN_ZONE_VSRORG 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1


Üçüncül olarak TeleportLink.txt 'ye aşağıdaki satırlardan BİRİNİ ekleyin. Hangisini ekleyeceğinizi yukarda belirtmiştim
Level sınırı olmayan TeleportLink'i;

1 250 1 5000 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Level sınırı olan teleport Linki;

1 250 1 5000 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Textdata_Object.txt 'ye aşağıdakileri ekleyeceksiniz

1 SN_ZONE_VSRORG VSro Org
1 SN_NPC_VSRORG VSro Biz Teleport

Mükemmel anlatım ve bir o kadar da emek. Sağ olun!
 

CoogeR

.
Katılım
31 Mar 2020
Mesajlar
372
Alınan Beğeni
73
Ödül Puanları
28
Konum
İstanbul
Arkadaşlar öncelikle merhaba,

Şimdi sizlere mapte herhangi bir noktaya teleport taşı ekleyip buna teleport noktası eklemeyi göstericem.

Öncelikle DB ve Media.pk2 yedeklerinizi alınız ve adımları lütfen dikkatlice takip ediniz.

Buradaki kısımlar anlatım içindir ve lütfen indirme linki ile TXT dosyasını indirin. Oradaki satırları düzenleyerek ekleyin. Yani buradakileri eklemeyin.

Çünkü burada TAB yapılamıyor, boşluk yapılabiliyor. Oda eklemede hata verecektir.

Şimdi ilk adım olarak bir char açın ve onu taşı eklemeyi düşündüğünüz alana götürün ve oyundan çıkın. Char oyunda olmasın işlem sırasında.

Ardından _Char tablosuna girip char'ınızın bulunduğu satırda şu sütunların bilgilerini alın;

LatestRegion, PosX, PosY, PosZ, WorldID -> Bunlar charınızın son koordinatlarıdır.

(Database)

Aşağıdaki satırda renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefObjCommon'a ekleyin;


1 45000 STORE_VSRORG ???? xxx SN_NPC_VSRORG xxx 0 0 4 1 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100

Burada KOYU MAVİ renkteki sayı bize _RefObjCommon'da Link olacak. Bu yüzden bu rakamı kendinize göre ayarlayın ve _RefObjCommon'da da değiştirin.

Aşağıdaki satırda renkli yeri kendinize göre düzenleyip
_RefObjStruct'a ekleyin;

100 0


Burada KIRMIZI renkteki sayı _RefObjCommon ID'sidir ve Media'ya ekleme kısmında yardımcı olacak. Bu ID'yi kendinize göre ayarlayın.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion sayısıdır.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX sayısıdır.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY sayısıdır.
Burada AÇIK MAVİ renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ sayısıdır.
NOT= Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak (106,232424) ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı, bir üstteki satırdaki sayıdır. Yani _RefObjStruct'aki ID değerimizdir. Bunuda kendinize göre düzenleyin.

Ardından aşağıdaki satırdaki renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefTeleport'a ekleyin;

1 250 GATE_VSRORG xxx 45000 SN_ZONE_VSRORG 26265 0 1088 -107 1397 150 0 0 1 1 0

Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz olacak. _RefTeleLink'te bu ID lazım olacak.
Burada KIRMIZI renkteki sayı _refobjcommon ID'mizdir. Yine bunuda kendinize göre düzenleyin.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion değeridir.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX değeridir.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY değeridir.
Burada AÇIK MAVİrenkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ değeridir.
Burada SİYAH renkteki sayı (Satırın sondan üçüncü sütunu "GenWorldID sütunu) _Char tablosundan aldığımız WorldID değeridir.
NOT= Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak 106,232424 ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.

Son olarak DB'de _RefTeleLink tablosuna veri ekleyeceğiz. Ama burada ekstradan 2 ayrı satır verecem. 1 TANESİNİ EKLEYİN.
Alttaki satır Level sınırı koymaz. Level sınırlaması istemiyorsanız bunu kullanın.

1 250 1 5000 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz. "Nereden?" sorusuna cevap veren noktadır.
Burada KAHVERENGİ renkteki sayı Jangan TeleportID'sidir. "NEREYE?" sorusuna cevap veren noktadır.
Yani bu teleport, teleport taşımızın olduğu noktadan Jangana ışınlanmak için kullanılabilir. Başka yere gidecekseniz kahverengi kısmı değiştirin.
Burada AÇIK YEŞİL renkteki kısım teleportun ücretidir. 5k olarak default ayarlı. 0 yaptığınız zaman ücret kesmez .

Alttaki satır ise Level sınırı koyar. Level sınırı istiyorsanız bir üsttekinin yerine bunu ekleyin.

1 250 1 5000 0 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

DATABEDEKİ İŞLEMLERİMİZİ TAMAMLAMIŞ BULUNUYORUZ.
ŞİMDİ SIRA MEDİAPK2'DE...


Satırlarımızı media.pk2/server_dep/silkroad/textdata bölgesindeki TXT'lere ekleyeceğiz.
Yukarıdaki vermiş olduğum renklerdirmelere bakarak İşlemlerinizi devam ettirebilirsiniz.

İlk olarak aşağıdaki satırı TeleportBuilding.txt'ye ekleyeceğiz;

1 45000 STORE_VSRORG_GATE ???? xxx SN_NPC_VSRORG xxx 0 0 4 1 1 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100



İkincil olarak TeleportData.txt 'ye aşağıdaki satırı ekleyeceksiniz;

1 250 GATE_VSRORG xxx 45000 SN_ZONE_VSRORG 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1


Üçüncül olarak TeleportLink.txt 'ye aşağıdaki satırlardan BİRİNİ ekleyin. Hangisini ekleyeceğinizi yukarda belirtmiştim
Level sınırı olmayan TeleportLink'i;

1 250 1 5000 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Level sınırı olan teleport Linki;

1 250 1 5000 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Textdata_Object.txt 'ye aşağıdakileri ekleyeceksiniz

1 SN_ZONE_VSRORG VSro Org
1 SN_NPC_VSRORG VSro Biz Teleport

eline sağlık konu ile ilgili olarak db de Dw'den Hotan'a Hotandan da Alex'e giden ışınlanmalar kapatılmış yada silinmiş nereden görebilirim service kısımları 1 reverse ile gidiliyor sadece normal teleport isimleri yok bunu nereden görebilirim ?
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.