Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
ecr-online boş reklam

vSRO Paylaşım Trade System Reward (Easy & simple)

Katılım
27 Şub 2022
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Russia
hello brothers, Today I am going to share with you (Trade Reward System)
1- This system depends on (every round sells a trade), meaning that if you make a trade, you earn (4 Job Coins) when Logout.. if you make 2 trades, you earn (8 Job Coins) when Logout .. I made it up to 30 rounds in Procedure, you can provide the number of Rounds & increase number of Coin ... :)
2- you can modify the
Item as you want from the part designated for that ...

3- You must know the contributions for each of the [ Trader, Hunter and Thief ] from (_CharTrijob) and put each of them in the place designated in Procedure & _AddLogChar ...

Now Download ...

--- Note : If there are any problems, contact me and we will solve it .. Thank you for your trust and support ....

SQL

Katılım
15 Tem 2020
Mesajlar
Çözümler
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
İzmir
Bu zamana kadar gördüğüm en iyi paylaşımlardan birtanesi forum için yararlı bir konu eline sağlık.

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
Çözümler
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Lutsk
Thanks for sharing mahmoud...
Çık gir yapmadan verecek şekilde ayarlamak gerek.. maxiguard üzeriden canlı olarak cheste verildiğinde tadından yenmez 😉 kervan sistemimi değiştirirsem o şekilde ayarlayıp ek olarak paylaşırım.

Katılım
27 Şub 2022
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Russia
Thanks for sharing mahmoud...
Çık gir yapmadan verecek şekilde ayarlamak gerek.. maxiguard üzeriden canlı olarak cheste verildiğinde tadından yenmez 😉 kervan sistemimi değiştirirsem o şekilde ayarlayıp ek olarak paylaşırım.
You're welcome my brother. I did it like this to avoid filling inventory with coins. but It is very easy to modify it. In order to give a reward without logout , we must change the part assigned in _AddLogChar which is ''If (@EventID = 6)'' Change To ''If (@EventID = 9 Or @EventID = 11)'' , This works with Teleport ... it's very easy ;):) I think that's what you meant !!!?

Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
Çözümler
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Trabzon
You're welcome my brother. I did it like this to avoid filling inventory with coins. but It is very easy to modify it. In order to give a reward without logout , we must change the part assigned in _AddLogChar which is ''If (@EventID = 6)'' Change To ''If (@EventID = 9 Or @EventID = 11)'' , This works with Teleport ... it's very easy ;):) I think that's what you meant !!!?
teleport şeklinde ben yaptım ama sistemi tam olarak anlayamadım nasıl çalıştığını ekledim yani sizin verdiğiniz gibi ama kervan mallarını sattıktan sonra 2 lvl traderde return atınca 4 coin veriyor

Katılım
27 Şub 2022
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Russia
teleport şeklinde ben yaptım ama sistemi tam olarak anlayamadım nasıl çalıştığını ekledim yani sizin verdiğiniz gibi ama kervan mallarını sattıktan sonra 2 lvl traderde return atınca 4 coin veriyor
This part is due to ' Contribution ' .. You must know the contributions for each of the [ Trader, Hunter and Thief ] from (_CharTrijob) and put each of Contributions in the place designated in Procedure ... Also you should put the smallest number of Contributions in the place designated in _AddLogChar ..... In order to know Contributions, you must make a trade for each of the Trader, hunter and thief, then go to sell the goods, then go to the table (_CharTrijob) and take the numbers shown for each of them directly ...

Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
Çözümler
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Trabzon
This part is due to ' Contribution ' .. You must know the contributions for each of the [ Trader, Hunter and Thief ] from (_CharTrijob) and put each of Contributions in the place designated in Procedure ... Also you should put the smallest number of Contributions in the place designated in _AddLogChar ..... In order to know Contributions, you must make a trade for each of the Trader, hunter and thief, then go to sell the goods, then go to the table (_CharTrijob) and take the numbers shown for each of them directly ...
biraz daha değiştirdim proseduru karaktere yollarken buga sebebiyet veriyor guard üzerinden hem küçük bir yazı ekledim ve guarddaki item chestte yollatıyorum oyuna girince ödülü veriyor teşekkürler paylaşım için biraz oynama yaptım sadece
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Ekli dosyalar

• Adsız.png
    Adsız.png
    3.3 MB · Görüntüleme: 82
Katılım
27 Şub 2022
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Russia
biraz daha değiştirdim proseduru karaktere yollarken buga sebebiyet veriyor guard üzerinden hem küçük bir yazı ekledim ve guarddaki item chestte yollatıyorum oyuna girince ödülü veriyor teşekkürler paylaşım için biraz oynama yaptım sadece
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:
I understand what you mean, so I suggest that you do the steps that I wrote for you step by step to solve your problem, or check your filter, maybe you have a glitch in the server drivers

Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
Çözümler
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Trabzon
I understand what you mean, so I suggest that you do the steps that I wrote for you step by step to solve your problem, or check your filter, maybe you have a glitch in the server drivers
sorunum yok şu an stabil bir şekilde guard üzerinden itemi verdiriyorum her job için çalışmakta teşekkürler

AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.