Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Çözüldü Belirli bir süre sonra mob birikme problemi

Zohan

.
Katılım
28 Şub 2020
Mesajlar
317
Çözümler
1
Alınan Beğeni
64
Ödül Puanları
28
Konum
Türkiye
karakter birkaç saat botta kaldıktan sonra etrafta mob kalmamaya başlıyor ve bota atılan yerin az aşağısında birikmeye başlıyor bunun nedeni nedir ?
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,548
Çözümler
68
Alınan Beğeni
5,841
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Slotların homojen olarak ayarlanması gerekir. Yani spawn mesafeleri ve gezecekleri mesafe...
Spawn hızları da ayarlanınca tadından yenmez.
 
Oyla 0

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,548
Çözümler
68
Alınan Beğeni
5,841
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Gezeceği alanları daraltmazsan orijinal halinde olsa dahi yine karakterin botladığı alandan dışarı çıkabilirler..
Dungoenlarda bu durum biraz farklı. Qin-Shi Tomb'dan ve Job Cave'den bahsediyorum.. O bölgelerde karakter görünmez olsa bile spawn oldukları alanı terk ediyorlar.
 
Oyla 0

Mico

.
Katılım
10 Nis 2020
Mesajlar
1,411
Çözümler
25
Alınan Beğeni
2,486
Ödül Puanları
113
Konum
Mars
orjinal halinin bozulmasını istemiyorum pek yok mudur acaba bir yolu :(
bunu kullan pozısyon degıstırebılıyorsun cogaltıp azaltabılıyorsun basıt bır program
 
Oyla 0

Zohan

.
Katılım
28 Şub 2020
Mesajlar
317
Çözümler
1
Alınan Beğeni
64
Ödül Puanları
28
Konum
Türkiye
Gezeceği alanları daraltmazsan orijinal halinde olsa dahi yine karakterin botladığı alandan dışarı çıkabilirler..
Dungoenlarda bu durum biraz farklı. Qin-Shi Tomb'dan ve Job Cave'den bahsediyorum.. O bölgelerde karakter görünmez olsa bile spawn oldukları alanı terk ediyorlar.

Haritanın genelinde problem var gibi. Job cavede karakter senin dediğin gibi görünmez olsa da oradan geçtiğinde kapı önünde birikmeye başlıyorlar bu sorunu range kısmını yükselterek ortadan kaldırdım ama haritada olan genel problemi homojen galiba mobları homojen yaparak çözeceğiz.
 
Oyla 0

Mico

.
Katılım
10 Nis 2020
Mesajlar
1,411
Çözümler
25
Alınan Beğeni
2,486
Ödül Puanları
113
Konum
Mars
Haritanın genelinde problem var gibi. Job cavede karakter senin dediğin gibi görünmez olsa da oradan geçtiğinde kapı önünde birikmeye başlıyorlar bu sorunu range kısmını yükselterek ortadan kaldırdım ama haritada olan genel problemi homojen galiba mobları homojen yaparak çözeceğiz.
o mobların spawını kaldırıp tekrar ekle el ile alanını not al mobun reraty felan sonra duzelebılır belki bir tanesını deneyebılırsın yedek alarakdan orjınal sroda yapıyormu ole hıc bılmıyorum
 
Oyla 0

Wolwec

ASOIAF
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
984
Çözümler
1
Alınan Beğeni
440
Ödül Puanları
63
Konum
İstanbul
Bunun asıl sebeplerinden bir tanesi aslında mobun doğuş bölgesinin ve yürüyüş bölgelerinin fazla olmasından kaynaklanıyor. Sen aslında bota salarken mob yogunlugu gördüğünde orada iyi kasılacagını düşünüyorsun fakat dolaşan mobların bir araya gelmesiyle birikiyor (2 veya 3 spawn bölgesinin kesişme noktaları veya çok uzaklaşmış mob gibi düşün) sonrasında orada mob hiç kalmıyor. Aslında o canavar tekrar doğuyor fakat uzakta doğuyor ve senin alanının tekrar dışına çıkıyor veya kalıyor.
Bu sebeple homojenik denilen sistemde doğuş ve yürüme mesafeleri kısa tutularak o mobu bota uygun hale spawn ettiriliyor. Kesilen mobun daha hızlı erişime açık olması sağlanıyor.
Umarım anlatabilmişimdir.

Kolay gelsin.
 
Oyla 0

keeppp

.
Katılım
24 Eyl 2021
Mesajlar
326
Çözümler
3
Alınan Beğeni
243
Ödül Puanları
43
Konum
Kayseri
/* Unique veya mob bilgilerini yazıcağınız böyle */
Set @monsterCodeName = 'MOB_CODE_NAME' -- Yaratığın refobjcommon tablosundaki "CodeName128" adı , query'nin çalışabilmesi için doğru canavar kod adı olmalı.
Set @mindealy = 60 -- Minimum kaç saniye içinde spawn olması
Set @MaxDelay = 120 -- Maximum kaç saniye içinde spawn olması
Set @InitRadius = 100 -- Radius around spot unique can generated at - Kaç yarıcarp içinde spawn olması TigerGirl'in 600
Set @radius = 500 -- Radius around spot Unique can move in - Kaç yarıcarp içinde dolaşması - TigerGirl'in 1000
-- 20x Character names to get monster position X Y Z - Karakterlerin adını yazacağınız bölüm
Set @charname1 = 'Character 1' Set @charname2 = 'Character 2' Set @charname3 = 'Character 3' Set @charname4 = 'Character 4'
Set @charname5 = 'Character 5' Set @charname6 = 'Character 6' Set @charname7 = 'Character 7' Set @charname8 = 'Character 8'
Set @charname9 = 'Character 9' Set @charname10 = 'Character 10' Set @charname11 = 'Character 11' Set @charname12 = 'Character 12'
Set @charname13 = 'Character 13' Set @charname14 = 'Character 14' Set @charname15 = 'Character 15' Set @charname16 = 'Character 16'
Set @charname17 = 'Character 18' Set @charname18 = 'Character 18' Set @charname19 = 'Character 19' Set @charname20 = 'Character 20'
/* Ayarlamalar Bitti. Sorguyu çalıştırmak için F5 tuşuna basın */


Refnest refhive gibi tablolardan Inıtradius ve radius kısmını bulup kaç yarıçarp içinde dolaşmasını ayarlarsanız mob uzaklaşmaz uzaklaştıgı anda orjinal alanına geri döner örnek veriyorum üstte yazılan query toplu mobspawn queryden alıntı yaparak paylaştım yarısını yani demek istedigim şu alanını daraltmak veya genişletmek istediginiz mobun initradiusunu ve radius kısımlarını bulup belirli bir rakam girerek mobun gezecegi alanı daraltabilir veya genişletebilirsiniz bu sayede mob fazla uzaga gidemeyecektir işinize yarayacaktır
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.