Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
ecr-online boş reklam

vSRO Çözüldü Media.pk2 Mob Edit

Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
30
Alınan Beğeni
8
Ödül Puanları
8
Konum
adana
Merhaba, bir oyuncu olarak herhangi bir sunucunun media.pk2 dosyasını editleyerek nasıl mob düzenlemesi yapabilirim? (Mobların boyu, şekli, şemali, hangi mob olacağı vs.)
 

EfsaneSro

Sıkıldım
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,923
Çözümler
47
Alınan Beğeni
9,110
Ödül Puanları
113
Konum
Steam
characterdata5000.txt
characterdata10000.txt
characterdata15000.txt
characterdata20000.txt
characterdata25000.txt
characterdata30000.txt
characterdata35000.txt
characterdata40000.txt
characterdata45000.txt
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
30
Alınan Beğeni
8
Ödül Puanları
8
Konum
adana
characterdata5000.txt
characterdata10000.txt
characterdata15000.txt
characterdata20000.txt
characterdata25000.txt
characterdata30000.txt
characterdata35000.txt
characterdata40000.txt
characterdata45000.txt
character data dosyalarında bsr satırlarını ve SN_ ile başlayan kısmı değiştiriyorum mob değişiyor ancak öldüğünde eski haline geri dönüyor. benim istediğim istediğim bir mobun boyu rengi vs. bunları değiştirebilmek. hangi satır hangi dosyalarda değişiklik yapacağım?
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

characterdata5000.txt
characterdata10000.txt
characterdata15000.txt
characterdata20000.txt
characterdata25000.txt
characterdata30000.txt
characterdata35000.txt
characterdata40000.txt
characterdata45000.txt
ya da bu dosyalarda işlem yapacaksam tam olarak hangi sütunlarda işlem yapacağım?
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,552
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,869
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Mobların renklerini değiştirmek istiyorsanız data.pk2 icerisinde mtrl>mob bu aralıkta arayın mobu. Tahminimce bölgelere göre klasörler olacak. Burada mobun Ddjsini bulup ilgili programla (ddjconverter) DDS ye çevireceksiniz.. sonra paint.net ile pngye çevirip sonrasında photoshopta açıp boyayabilirsiniz. İşlem bitince Png olarak kaydedip paint.net ile ddsye, oradan da yine ddjconverter ile tekrar ddj ye cevirip data.pk2 içine aynı klasöre patch edeceksiniz. Boyutlarını değiştirmek içinse sadece RefObjCommon satırında sonlara doğru bakın ve Scale sütununu bulun. 100'ü orijinal değer olarak baz alırsınız. Umarım anlatabilmişimdir. bu işlem için de ilgili CharachterData'yi çıktı alıp patch etmelisiniz.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
30
Alınan Beğeni
8
Ödül Puanları
8
Konum
adana
Mobların renklerini değiştirmek istiyorsanız data.pk2 icerisinde mtrl>mob bu aralıkta arayın mobu. Tahminimce bölgelere göre klasörler olacak. Burada mobun Ddjsini bulup ilgili programla (ddjconverter) DDS ye çevireceksiniz.. sonra paint.net ile pngye çevirip sonrasında photoshopta açıp boyayabilirsiniz. İşlem bitince Png olarak kaydedip paint.net ile ddsye, oradan da yine ddjconverter ile tekrar ddj ye cevirip data.pk2 içine aynı klasöre patch edeceksiniz. Boyutlarını değiştirmek içinse sadece RefObjCommon satırında sonlara doğru bakın ve Scale sütununu bulun. 100'ü orijinal değer olarak baz alırsınız. Umarım anlatabilmişimdir. bu işlem için de ilgili CharachterData'yi çıktı alıp patch etmelisiniz.
Mükemmelsiniz hemen deniyorum...
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,552
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,869
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Falza mesaj.. silebilirsiniz
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
30
Alınan Beğeni
8
Ödül Puanları
8
Konum
adana
Mobların renklerini değiştirmek istiyorsanız data.pk2 icerisinde mtrl>mob bu aralıkta arayın mobu. Tahminimce bölgelere göre klasörler olacak. Burada mobun Ddjsini bulup ilgili programla (ddjconverter) DDS ye çevireceksiniz.. sonra paint.net ile pngye çevirip sonrasında photoshopta açıp boyayabilirsiniz. İşlem bitince Png olarak kaydedip paint.net ile ddsye, oradan da yine ddjconverter ile tekrar ddj ye cevirip data.pk2 içine aynı klasöre patch edeceksiniz. Boyutlarını değiştirmek içinse sadece RefObjCommon satırında sonlara doğru bakın ve Scale sütununu bulun. 100'ü orijinal değer olarak baz alırsınız. Umarım anlatabilmişimdir. bu işlem için de ilgili CharachterData'yi çıktı alıp patch etmelisiniz.
Ya her şey tamam da mob ölünce neden eski haline dönüyor? Onu nasıl değiştirebilirim?
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,552
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,869
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Bsr içeriğinde oynama yapmışsınız anladığım kadarıyla. O dosya içindeki satırlar media, particles ve data.pk2 deki yollara bağlı. Öldüğünde particles içindeki animasyon yolu eski mob çünkü.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
30
Alınan Beğeni
8
Ödül Puanları
8
Konum
adana
Bsr içeriğinde oynama yapmışsınız anladığım kadarıyla. O dosya içindeki satırlar media, particles ve data.pk2 deki yollara bağlı. Öldüğünde particles içindeki animasyon yolu eski mob çünkü.
characterdataXXXX.txt üzerinde istediğim mobun bsr yolunu değiştirdim sadece bsr dosyalarında bir oynama yapmadım. Mobun şekli değişiyor ancak öldüğünde eski haline geri dönüyor. Bu konuda hangi dosya ve satır/sutünda işlem yapmam gerekiyor?
 

risesun97

not for money but for humanity
.
Katılım
17 Şub 2019
Mesajlar
864
Çözümler
1
Alınan Beğeni
734
Ödül Puanları
93
Konum
Constantinople
characterdataXXXX.txt üzerinde istediğim mobun bsr yolunu değiştirdim sadece bsr dosyalarında bir oynama yapmadım. Mobun şekli değişiyor ancak öldüğünde eski haline geri dönüyor. Bu konuda hangi dosya ve satır/sutünda işlem yapmam gerekiyor?
Skilleffect ve charactervisualchange diye dosyalar vardı dead, death gibi kavramlarla arat bak
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.