Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba, bir oyuncu olarak herhangi bir sunucunun media.pk2 dosyasını editleyerek nasıl mob düzenlemesi yapabilirim? (Mobların boyu, şekli, şemali, hangi mob olacağı vs.)
character data dosyalarında bsr satırlarını ve SN_ ile başlayan kısmı değiştiriyorum mob değişiyor ancak öldüğünde eski haline geri dönüyor. benim istediğim istediğim bir mobun boyu rengi vs. bunları değiştirebilmek. hangi satır hangi dosyalarda değişiklik yapacağım?
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:
Mobların renklerini değiştirmek istiyorsanız data.pk2 icerisinde mtrl>mob bu aralıkta arayın mobu. Tahminimce bölgelere göre klasörler olacak. Burada mobun Ddjsini bulup ilgili programla (ddjconverter) DDS ye çevireceksiniz.. sonra paint.net ile pngye çevirip sonrasında photoshopta açıp boyayabilirsiniz. İşlem bitince Png olarak kaydedip paint.net ile ddsye, oradan da yine ddjconverter ile tekrar ddj ye cevirip data.pk2 içine aynı klasöre patch edeceksiniz. Boyutlarını değiştirmek içinse sadece RefObjCommon satırında sonlara doğru bakın ve Scale sütununu bulun. 100'ü orijinal değer olarak baz alırsınız. Umarım anlatabilmişimdir. bu işlem için de ilgili CharachterData'yi çıktı alıp patch etmelisiniz.
Mobların renklerini değiştirmek istiyorsanız data.pk2 icerisinde mtrl>mob bu aralıkta arayın mobu. Tahminimce bölgelere göre klasörler olacak. Burada mobun Ddjsini bulup ilgili programla (ddjconverter) DDS ye çevireceksiniz.. sonra paint.net ile pngye çevirip sonrasında photoshopta açıp boyayabilirsiniz. İşlem bitince Png olarak kaydedip paint.net ile ddsye, oradan da yine ddjconverter ile tekrar ddj ye cevirip data.pk2 içine aynı klasöre patch edeceksiniz. Boyutlarını değiştirmek içinse sadece RefObjCommon satırında sonlara doğru bakın ve Scale sütununu bulun. 100'ü orijinal değer olarak baz alırsınız. Umarım anlatabilmişimdir. bu işlem için de ilgili CharachterData'yi çıktı alıp patch etmelisiniz.
Mobların renklerini değiştirmek istiyorsanız data.pk2 icerisinde mtrl>mob bu aralıkta arayın mobu. Tahminimce bölgelere göre klasörler olacak. Burada mobun Ddjsini bulup ilgili programla (ddjconverter) DDS ye çevireceksiniz.. sonra paint.net ile pngye çevirip sonrasında photoshopta açıp boyayabilirsiniz. İşlem bitince Png olarak kaydedip paint.net ile ddsye, oradan da yine ddjconverter ile tekrar ddj ye cevirip data.pk2 içine aynı klasöre patch edeceksiniz. Boyutlarını değiştirmek içinse sadece RefObjCommon satırında sonlara doğru bakın ve Scale sütununu bulun. 100'ü orijinal değer olarak baz alırsınız. Umarım anlatabilmişimdir. bu işlem için de ilgili CharachterData'yi çıktı alıp patch etmelisiniz.
Bsr içeriğinde oynama yapmışsınız anladığım kadarıyla. O dosya içindeki satırlar media, particles ve data.pk2 deki yollara bağlı. Öldüğünde particles içindeki animasyon yolu eski mob çünkü.
Bsr içeriğinde oynama yapmışsınız anladığım kadarıyla. O dosya içindeki satırlar media, particles ve data.pk2 deki yollara bağlı. Öldüğünde particles içindeki animasyon yolu eski mob çünkü.
characterdataXXXX.txt üzerinde istediğim mobun bsr yolunu değiştirdim sadece bsr dosyalarında bir oynama yapmadım. Mobun şekli değişiyor ancak öldüğünde eski haline geri dönüyor. Bu konuda hangi dosya ve satır/sutünda işlem yapmam gerekiyor?
characterdataXXXX.txt üzerinde istediğim mobun bsr yolunu değiştirdim sadece bsr dosyalarında bir oynama yapmadım. Mobun şekli değişiyor ancak öldüğünde eski haline geri dönüyor. Bu konuda hangi dosya ve satır/sutünda işlem yapmam gerekiyor?
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.