Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi

vSRO Paylaşım Vsro Trigger Mantığı Ve Trigger ile Mob Spawn

Fu'

Katılım
24 Eki 2019
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Cairo
Hello.
In this topic, I will provide you with information about triggers. I'm sure a lot of people won't understand, but I decided to share it anyway.
Each of the tables we add is related to each other and the triggers will not work in the slightest code shift. That's why I want you to add carefully and in order.

NOTE: You need to comment and like to see the topic.

Before reading this topic, I want you to browse to the fgw add location and add the data, and then continue.
Link= Setting Forgotten World Login to Vsro Region

*** Hidden text: cannot be quoted. ***

The example I added with the above codes;

Ekli dosyayı görüntüle 13949
Keeep Going

Katılım
27 Nis 2020
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
egypt
Hello.
In this topic, I will provide you with information about triggers. I'm sure a lot of people won't understand, but I decided to share it anyway.
Each of the tables we add is related to each other and the triggers will not work in the slightest code shift. That's why I want you to add carefully and in order.

NOTE: You need to comment and like to see the topic.

Before reading this topic, I want you to browse to the fgw add location and add the data, and then continue.
Link= Setting Forgotten World Login to Vsro Region

*** Hidden text: cannot be quoted. ***

The example I added with the above codes;

ty

Mico

Katılım
10 Nis 2020
Mesajlar
Çözümler
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Mars
Merhabalar.
Bu konumuzda sizlere trigger'lar hakkında bilgiler sunacağım. Eminim bir çok kişi anlamayacaktır fakat yinede paylaşma kararı aldım.
Ekleme yaptığımız tabloların her biri birbiriyle bağlantılı olup en ufak kod kaymasında trigger'lar çalışmayacaktır. Bu yüzden dikkatlice ve sıraya göre ilerleyerek ekleme yapmanızı istiyorum.

NOT: Konuyu görmek için yorum yapıp beğenmeniz gerekmektedir.

Bu konuyu okumadan önce fgw taşı ekleme konuma göz atıp verileri ekleme yaptıktan sonra devam etmenizi istiyorum.
Link= Vsro Bölgeye Forgotten World Girişi Ayarlama

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Yukarıdaki kodlar ile eklediğim örnek;

Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
mars
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Zamaninda bu şekilde paylasim yoktu hic bir veri yokken çözen insanlar var az gayret caba ile basarabilirsin
Dediğine katılıyorum ben bunu 4 sene önce 3 gün fgw triggerlarına baka baka çözdüm. Arkadaşımız hazır vermiş hala yapamamak arkadaşımızın emeğine hakaret gibi oluyor.

AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.